Blog

7-asis gimtadienis: 7 konkurso nugalėtojai

Įmonės 7-oko gimtadienio konkurso nugalėtojai

Mūsų agentūrai sukako 7-eri metai, ir šią progą paminėjome šventiniu konkursu, kviesdami įvairių sričių verslus registruotis ir pretenduoti į nemokamą reklamos biudžetą savo veiklai. Konkursas sulaukė ypač daug dėmesio – gavome virš šimto užklausų iš skirtingų Lietuvos miestų bei verslo sektorių: nuo paslaugų ir prekybos iki renginių organizavimo ar nišinių produktų gamybos. Pagrindinius prizus – iki 1000 € „Google Ads“ reklamos biudžetą – laimėjo: Beautyfor LT, MB Evioni, UAB Atolas, MB LED žibintai, MB Stiklita, UAB Bplug, MB Cattus, UAB Su šiais dalyviais jau susisiekėme ir netrukus pradėsime jų „Google Ads“ reklamos kampanijų planavimą. Ką tai reiškia kitiems dalyviams? Nors pagrindinių prizų kiekis buvo ribotas, visiems likusiems dalyviams skiriame papildomą dovaną – reklamos kreditą, kuris padės išbandyti „Google Ads“ galimybes …

Skaityti toliau7-asis gimtadienis: 7 konkurso nugalėtojai

Bendras JP ir FAD projektas

Google partnerių patarimai

Mūsų skaitmeninės rinkodaros agentūra drauge su naujienų portalu JP siūlo naują projektą skaitmeninėje rinkodaroje – „Google partnerių patarimai“. „Jau daugiau kaip 15 metų dirbdamas skaitmeninės rinkodaros srityje ir konsultuodamas verslus pastebiu vis pasikartojančius klausimus, kuriuos užduoda ne vienas verslas. Todėl laidoje „Google partnerių patarimai” atsakysiu į šiandien verslui aktualius skaitmeninės rinkodaros klausimus ir pasidalinsiu praktiniais patarimais, kurie palengvins darbą IT srityje“, – aiškino T. Morkūnas apie projekto atsiradimo poreikį ir naudą. Laidos skirtos gyventojams ir verslo atstovams, projekto esmė supažindinti su skaitmeninės rinkodaros galimybėmis. Visos laidos bus pasiekiamos JPTV interneto svetainėje, Youtube kanale ir Facebook soc. tinke. Taip pat visą laidų sąrašą rasite mūsų interneto svetainės skiltyje TV laida. „Tai praktiniai patarimai, kurie šiandien aktualūs kiekvienam ir svarbūs bene visiems …

Skaityti toliauBendras JP ir FAD projektas

Mes – „BNI Nevėžis“ verslo klubo nariai

FAD - BNI Nevėžys narys

BNI verslo klubo narystė – tai ne tik naujos draugystės pradžia, bet ir puiki galimybė dalintis idėjomis, vykdyti jungtinius projektus ir plėsti verslą. Džiaugiamės, jog mūsų įmonė MB „Reklamos ateitis“ šiandien buvo priimta į kol kas vienintelį BNI klubą Panevėžyje „Nevėžis“. Šiame, jau 8-erius metus mūsų mieste veikiančiame klube, kiekvieną ketvirtadienį susitinka aktyviausi Panevėžio miesto verslų atstovai. Daugiau kaip 30 įvairių sričių verslų BNI platformoje dalinasi rekomendacijomis, mezga verslo ryšius. „Apie BNI sistemą teko girdėti jau gerokai anksčiau, o BNI verslo pusryčiuose lankiausi dar prieš 5-erius metus. Tačiau šiandien, kaip verslo vadovas jaučiuosi galintis klubui duoti daugiau nei prieš keletą metų, todėl tikiu, kad ši nauja draugystės pradžia duos abipusė naudą. Tikiuosi, kad ši  narystė bus įkvepianti ir praturtinanti!“ – …

Skaityti toliauMes – „BNI Nevėžis“ verslo klubo nariai

Google Consent Mode V2

Consent Management Platform

Nauji Google reikalavimai interneto svetainėms šį mėnesį jau keičia skaitmeninės reklamos peizažą Europoje. Siekiant atitikti Europos Sąjungos privatumo ir duomenų apsaugos direktyvas, Google pristatė atnaujintą „Consent Mode V2“ versiją. Ši versija pagerina naudotojų sutikimo su „sausainiukais“ valdymą ir užtikrina sklandesnę integraciją su Google paslaugomis, įskaitant „Google Ads“ ir „Google Analytics 4“. Atnaujinimas reikalauja, kad visos svetainės, naudojančios Google paslaugas, savo „CMP“ („Consent Management Platform“) įdiegtų šį naują sutikimo režimą. Tik įdiegus šiuos pakeitimus bus galima sklandžiai tęsti veiklą, susijusią su auditorijų segmentavimu ir tikslingu reklamos transliavimu (paprasčiau tariant, toliau sklandžiai naudotis „Google Ads“ ir „Google Analytics 4“ įrankiais). Ar tai būtina? Nuo 2024 m. kovo mėnesio jau privaloma diegti „Google Consent Mode V2“ visose svetainėse, naudojančiose Google paslaugas, siekiant tęsti …

Skaityti toliauGoogle Consent Mode V2

Facebook Pixel / Meta Pixel- kas tai?

Facebook pixel / Meta pixel

„Meta Pixel“ (anksčiau dar žinoma kaip „Facebook Pixel“ arba „Pixel FB“) yra analitinė įrankio dalis, kurią įtraukiate į savo internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės programinį kodą. Šis socialinių tinklų analitinis įrankis yra ypatingai naudingas įmonėms, vykdančioms reklamines kampanijas „Facebook“ ir „Instagram“ platformose, nes jis leidžia sekti vartotojų veiksmus jūsų svetainėje ir surinkti duomenis, kurie gali būti naudojami reklamos kampanijoms optimizuoti. Kuo skiriasi Facebook Pixel nuo Meta Pixel? „Meta Pixel“ yra tiesiog naujesnė „Facebook Pixel“ versija. Pagrindinis skirtumas tarp šių dviejų įrankių yra gana menkas – tai iš esmės tik jų pavadinimas ir prekės ženklo plėtra. Keičiant pavadinimą į „Meta“, atsispindi bendrovės „Facebook“ orientacija į platesnį savo produktų ir paslaugų spektrą, įtraukiant ne tik „Facebook“, bet ir kitas platformas įsigytas, pvz., …

Skaityti toliauFacebook Pixel / Meta Pixel- kas tai?

Kaip padidinti pardavimus internete?

Pardavimų skatinimo planas

Kaip padidinti pardavimus internete? Tai itin dažnai kylantis klausimas el. parduotuvių savininkams. Visas šio straipsnio turinys ir patarimai skirti jau esamam verslui internete. Todėl verslo startuoliams, kurie tikisi rasti greitų uždarbio būtų internete – teks nusivilti. Jau gyvuojančiam verslui internete dažnai yra lengviau padidinti pardavimus dėl keleto pagrindinių priežasčių, kurios susijusios su prekės ženklo žinomumu, klientų bazės, duomenų apie klientų elgseną turėjimu, ir verslo operacijų stabilumu. Dar kitaip tariant, esamas verslas dažniausiai jau turi apyvartinių lėšų, kurias gali investuoti į pardavimų didinimą ir turi sukaupęs statistinius duomenis, kurios gali panaudoti skatinant pardavimus. Kodėl pardavimų didinimas įmonėje su patirtimi yra lengvesnis? Verslui, kuri veiklą vykdo jau ne pirmi metai, pardavimų didinimas įmonėje yra gerokai lengvesni iššūkis dėl šių priežasčių: Prekės ženklo …

Skaityti toliauKaip padidinti pardavimus internete?

Skaitmeninė rinkodara – tai internetinis marketingas?

Internetinis marketingas, kas tai?

Internetinis marketingas – kas tai? Internetinis marketingas – tai plačiai paplitusi ir svarbi sąvoka šių dienų verslo pasaulyje, kurią dažniausiai galima sutikti mokymo įstaigų (kolegijų, universitetų), vadovėliuose. Praktikoje (verslo lygmenyje), internetinis marketingas dažnai suprantamas kaip tiesiog internetinė reklama arba skaitmeninė rinkodara, tačiau iš tikrųjų tai yra daug daugiau nei vien reklamos priemonės. Marketingo mokslo ekspertai ir skaitmeninės rinkodaros specialistai atkreipia dėmesį į svarbų skirtumą tarp rinkodaros ir marketingo, nors tai paprastam vartotojui kartais gali būti sunkiai suprantama. Teoriškai, marketingas yra platesnė sąvoka, apimanti visus procesus nuo prekės ar paslaugos kūrimo iki jos pardavimo ir palaikymo, o rinkodara susijusi tiesiogiai su klientų pritraukimu ir pardavimų skatinimu. Kalbant apie lietuvių kalbą, reklamos specialistai gali teigti, kad „marketingas“ ir „rinkodara“ yra sinonimai, nes …

Skaityti toliauSkaitmeninė rinkodara – tai internetinis marketingas?

Vytautas Mineral SPA kelias į 30x ROAS

UAB „SPA Birštonas“ marketingo vadybininkė Simona Rimšaitė

„Vertinu FAD komandos profesionalumą. Specialistai dirba labai struktūruotai, operatyviai, laiku ir neatidėliodami atlieka darbus. Labai tiksliai reaguoja į pokyčius, pasiūlo optimalius sprendimus, kurie dirbant su „Vytautas Mineral SPA“ prekės ženklu pasiteisina. Prireikus pagalbos, jie įsitraukia 100%, konsultacijų metu sulaukiu labai aiškių įžvalgų bei gaunu konstruktyvius atsakymus.“ – UAB „SPA Birštonas“ marketingo vadybininkė Simona Rimšaitė. Nuo pirmosios pažinties su UAB „SPA Birštonas“ (Vytautas mineral SPA) dienos nekilo abejonių, kad tai bus įdomus ir dinamiškas projektas. SPA namų marketingo skyriaus vadybininkė Simona Rimšaitė pasitiko mus su konkrečiomis idėjomis ir su iš anksto numatytu rinkodaros planu, kuris apėmė keletą skirtingų skaitmeninės rinkodaros kanalų. Vienas jų – „Meta“ (Facebook) socialinis tinklas. Darbas su UAB „SPA Birštonas“ reklama „Meta“ tinkle prasidėjo nuo įmonės „Meta“ verslo …

Skaityti toliauVytautas Mineral SPA kelias į 30x ROAS

Įmonės pertvarkymas ir naujas adresas

Reklamos ateitis, MB

Vasara mūsų agentūrai – pokyčių metas. Didėjant specialistų komandai ir augant klientų ratui vasaros pradžioje persikėlėme į naujas, didesnes patalpas. Nuo šiol skaitmeninės rinkodaros agentūrą „FAD“ rasite J. Žemgulio g. 46, 201 kab. Kviečiame į mūsų naujai įrengtas patalpas nemokamai konsultacijai bei puodeliui kavos. Taip pat keičiasi įmonės juridinis statusas. Įvykdytas individualios įmonės (IĮ) pertvarkymas į mažąją bendriją (MB). Įmonės pavadinimas, kodas ir visi kiti duomenys nepakito. Tikimės, jog šie pokyčiai leis mūsų agentūrai toliau sėkmingai augti išlaikant aukštą paslaugų kokybę.

5-asis gimtadienis: konkurso nugalėtojai

5-asis gimtadienis

Prekės ženklas „FAD“ gyvuoja jau 12 metų, tačiau skaitmeninės rinkodaros agentūra, kaip juridinis asmuo (IĮ „Reklamos ateitis“) kovo 14 d. mini 5-ąjį gimtadienį. Panevėžyje veiklą pradėjusi įmonė, 2019 metais tapo sertifikuotais „Google“ partneriais, 2022 metais įgijo „Facebook“ ir „Instagram“ reklamos žinias patvirtinantį „Meta Certified Digital Marketing Associate“ sertifikatą, aktyviai dalyvauja verslo bendruomenių veikloje. „Visus įmonės veiklos metus jautėme didelį palaikymą iš savo miesto įmonių, nemaža dalis mūsų klientų rinkosi mus dėl to, kad veiklą vykdome Panevėžyje. Dabar, atsidėkodami savo miestui, nusprendėme verslams padėti ir mes – investuosime savo laiką, žinias ir patirtį, padėsime verslams siekti geresnių rezultatų“, – apie idėją pasakojo įmonės vadovas Tomas Morkūnas. Su 5-uoju įmonės gimtadieniu „FAD“ kolektyvą sveikina ir Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Panevėžio …

Skaityti toliau5-asis gimtadienis: konkurso nugalėtojai